Az elmúlt években az előre fizetett (un. pre-paid) szolgáltatások, elsősorban a telekommunikációs cégeknek köszönhetően, Magyarországon is rendkívül dinamikusan fejlődtek. Napjainkra szinte minden elektronikus - kommunikációs szolgáltatást nyújtó vállalat szolgáltatásait pre-paid elven is értékesíti. Hagyományos esetben az ügyfélnek a szolgáltatás igénybe vétele előtt meg kell vásárolnia egy plasztik kártyát, ami értékpapírként viselkedik. A kártyával megvásárolt szolgáltatás használatához azt minden esetben előbb aktiválni kell, ami azt jelenti, hogy a kártyán lévő titkos azonosítót és az ügyfelet a szolgáltatónál össze kell rendelni. (lekaparni majd bepötyögtetni a titkos kódot (számokat) és elküldeni a telefon segítségével) Ez a folyamat általában telefonon vagy Interneten keresztül történik. Az összerendelés alapján a kártya tulajdonosa jogosulttá válik a megvásárolt szolgáltatás igénybevételére. A pre-paid szolgáltatások lényege, hogy az ügyfél előre fizeti ki az igénybe venni kívánt szolgáltatást, és ezáltal nincs késedelmes fizetés, illetve a szolgáltató likviditása jobban tervezhető. Ilyen szolgáltatások például a feltöltő-kártyás GSM telefonok.

A vásárló ebben az esetben nem egy plasztik kupont, hanem egy, a szolgáltatójához (Telenor, Vodafone, T-Mobile) közvetlenül és azonnal befutó feltöltést vásárol! A fentiekből látszik, hogy a plasztik kártyának nincs más funkciója, mint hogy a titkos egyedi azonosítót hordozza, melynek segítségével a tényleges megvásárlás után a megfelelő szolgáltatást aktiválni lehet. A Mobile Online szolgáltatás ezt a funkciót elektronikusan valósítja meg, mellőzve a plasztik kártyával járó összes gondot, költséget.

Az Mobile Online saját levédett megoldással rendelkezik készpénz és bankkártya ellenében történő elektronikus úton zajló pre- és post-paid egyenlegek feltöltésre.

A Mobile Online teljes körű megoldást kínál:

  • Saját terminálok kihelyezése bolt hálózatokba
  • Saját elszámoló központ
  • Centralizált kapcsolat a szolgáltatókhoz
  • Non-stop ügyfélszolgálat
  • Kassza rendszer integráció lehetősége

A Mobile Online stratégiai célja a kiépült rendszer felhasználása legkülönbözőbb egyenlegek és szolgáltatások feltöltésére, kiegyenlítésére.